8. szín | csokoládébarna

Sziasztok!
Tudom, már nagyon régen hoztam új részt, de most íme, itt van a legújabb szín!
Jó olvasgatást mindenkinek!
Kommentelni most is ér! ;)
Puszi, W. ♥

Luke Hemmings



- Anya! Mondtam már, hogy felesleges elhoznod - győzködtem őt, amikor megállt az iskola előtt az autóval. - Fel tudok szállni a buszra.
- Hogyne! Aztán meg elrabolnak és váltságdíjat követelnek érted...
- Persze, anya - forgattam meg a szemem. - Mert az olyan gyakran megtörténik...
- Vagy kést szorítanak a torkodhoz és kirabolnak...
- Oké, szia, anyu - nyitottam ki a kocsi ajtaját, már éppen kiszálltam volna, amikor utánam szólt.
- Á-á! Nem felejtettél el valamit? - mutogatott az arcára vigyorogva.
- Végtelenül ciki vagy és túl sok gengszterfilmet nézel - pusziltam meg őt.
- Szeretlek, kicsim - integetett, ahogy elhajtott.
Mosolyogva megráztam a fejem és én is visszaintettem.
- Nálatok mindig ilyen szentimentális a búcsúzás? - hallottam meg a hátam mögül Emma hangját.
- Még ennél is jobban - vigyorogtam rá. - Szia - vontam őt az ölelésembe ösztönösen. Egy pillanatra lefagyott, feszengve állt a karjaim között, de aztán elengedte magát és a mellkasomhoz simult. Jó volt őt ilyen közel tudnom magamhoz, beszívni hajának édes illatát. - Nos, akkor készen állsz az elméd pallérozására? - igyekeztem rá a lehető legkomolyabban nézni, ahogy elhúzódtam tőle.
- A legkevésbé sem - nyögte kedvetlenül. - Pláne, ha ilyen borzalmas szavakat használsz - fintorodott el.
- Ugyan már, retorikai alapelem a választékos szóhasználat - lépdeltem mellette peckesen kihúzva magam, ahogy az épület felé sétáltunk.
- Tegnap volt a nyelvtan vizsgád, igaz?
- Egészen pontosan az írásbeli számonkérés! - javítottam ki.
- Ó, fogd be! - bökte meg az oldalamat nevetve.
- Talán zavar a patetikus társalgási stílusom?
- Elég volt!
- Úgy vélem...
- Luke! - torpant meg parancsolóan rám villantva a tekintetét. - Hagyd abba, kérlek!
- Mi lesz, ha nem fejezem be? - pislogtam rá kihívóan.
- Akkor... öhm... itt hagylak - jelentette ki nem túl határozottan.
- Mégis hogyan tervezed ezt?
- Elfutok - vágta rá némi gondolkodás után.
- Úgysem jutnál messzire, hamar utolérnélek!
- Azt mondod? - szökött a magasba a szemöldöke.
- Igen - válaszoltam magabiztosan, tétovázás nélkül.
- Azt majd meglátjuk - kacsintott rám, majd elkezdett sprintelni a folyosón. Hitetlenkedve pislogtam a sebességtől a levegőben lebegő loknijai után, majd leküzdve a pillanatnyi megdöbbenésem, én is futni kezdtem. Lépcsőkön rohantunk fel és le, újabbnál újabb folyosókon keresztül, mire végül megérkeztünk az eldugott rajzszertár kihalt előteréhez. Ott végre megállt és a szoba kulcsával kezdett babrálni a zárnál. Megragadtam a karját és gondolkodás nélkül magam felé fordítottam, a kulcs hangos csörömpöléssel hullott a földre, két kezemmel megtámaszkodtam a vállai mellett, a fal és a testem közé szorítva őt.
- Lány létedre igazán gyorsan futsz - motyogtam lihegve a futástól.
- Énekes létedre igazán hamar kifulladsz - vágott vissza.
- Tusé - vigyorodtam el. Néhány pillanatig egyikőnk se szólt, csak elmerültünk egymás íriszeiben. Ahogy a légzésem visszaállt a normál tempóra, fokozatosan uralkodott el rajtam a vágy, mindennél jobban meg akartam őt csókolni, de türtőztettem magam, túl korainak éreztem, nem lett volna jó már a legelején elüldözni őt. - Miért vagyunk itt? - böktem a fejemmel a terem ajtajára.
- Hátöhm… - kereste a szavakat elpirulva, kerülte a pillantásomat, ekkor jöttem rá, hogy még mindig a falhoz lapítom. Villámgyorsan hátráltam egy lépést. – Arra gondoltam, rajzolhatnánk egy kicsit – pislogott rám kiskutyaszemekkel.
- Ems, tudod, hogy nem lehet, muszáj a kísérlettel foglalkoznunk! – próbáltam jobb belátásra bírni.
- Naaaa…lééééccciiii.. – rebegtette a szempilláit.
- Oké, kössünk egyezséget – hajoltam le a földön heverő kulcsért. – Előbb fizikázunk, aztán feljövünk rajzolni.
- Rendben – bólintott rá. – Egy órát kapsz!
- Legyen másfél és aztán megajándékozlak egy újabb meseszép portréval – alkudoztam.
- Áll az alku – vigyorodott el. – Most ide azzal a kulccsal.
- Á-á – emeltem a magasba, hogy ne érje el. – Ez nagyobb biztonságban lesz addig nálam, amíg nem végeztünk. Még a végén elcsábulnál.
- Kegyetlen vagy – fonta össze a karjait a mellkasa előtt durcásan.
- Tudom, és élvezem – kacsintottam rá a zsebembe süllyesztve a kulcsot. – Na, gyere – ragadtam őt kézen és kezdtem őt magam után húzni. Úgy tűnt, egyáltalán nem zavarja, hogy kézen fogva sétálunk, egészen a könyvtár bejáratáig mentünk el így, ezt határozottam bíztató fejleménynek tekintettem.
- Na, hol kezdjünk, Mr. Fizika? – sandított rám tanácstalanul, sütött róla, hogy a háta közepére sem kívánja ezt az egészet. Elhatároztam, hogy megmutatom neki, a fizika is lehet olyan szórakoztató, mint egy fehér vászon, amit élettel tölt meg.
- Ó, tetszik, hogy így becézgetsz, Ems – csavargattam meg a levegőben a nem létező, hosszú hajtincsemet kényeskedve ejtve a szavakat. Felnevetett és megforgatta a szemét.
- Akkor láss neki, Nagyfiú! Telik az idő, tik-tak, tik-tak… - kocogtatta meg a csuklóján a karóráját.
- Arra gondoltam, hogy ma a könyvekről átválthatnánk valami modernebbre – tereltem az egyik félreeső számítógép felé. Leültettem, majd odahúztam mellé egy széket magamnak. Várakozva emelte rám a tekintetét, úgyhogy munkához láttam. Beírtam a keresőbe a létező legegyszerűbb kulcsszavakat: fizikai kísérletek. Emma egy ideig érdeklődést színlelt, aztán elunta a dolgot és elnyúlt az asztalon. Hosszú szempillája meg-megrebbent, ahogy egyre nagyobbakat pislogott.
- Tik-tak – motyogta néha, mintegy jelezve, hogy még ott van, és hogy szorít az idő.
- Ems, ’asszem ez jó lehet! – ráztam meg a vállát lelkesen egy teljes órányi búvárkodás után. Kelletlenül a karjára támasztotta a fejét és a képernyőre tapasztotta a tekintetét. Elindítottam a kísérlethez tartozó videót és a reakcióját lestem. – Na? – kérdeztem türelmetlenül miután lepergett a film.
- Nem rossz – vont vállat. Kicsit csalódott voltam, engem magával ragadott a kivitelezés. – Egészen egyedinek mondható – folytatta. – De én még feldobnám valamivel.
- Mondjuk mivel? - néztem rá értetlenül, szerintem már így is lenyűgöző volt a kísérlet, borzongatóan jó érzés látni, ahogy a fizikai törvények megelevenednek.
- Egy kis színnel – csillogott a szeme a lelkesedéstől.
- Akkor megvan, hogy mit csinálunk? – vigyorodtam el.
- Igen, partner! – tartotta a magasba a kezét, hogy belecsapjak a tenyerébe. – Most mehetünk rajzolni! – pattant fel a székről angyalian mosolyogva.
- Ó, lassan a testtel – húztam vissza. – Tudtommal még van huszonhárom értékes percem arra, hogy… - kezdtem, de nem tudtam befejezni, mert ekkor az asztalra tett telefonom vadul rezegni kezdett.
- Vedd fel nyugodtam – bökött a fejével a mobil felé. – Addig én újranézem a videót és összeírom, mi mindenre lesz szükségünk.
Biccentettem, majd lenyomtam a zöld gombot.
- Na, végre, hogy felvetted, haver! Már egy örökkévalóság óta próbállak elérni. Nem láttad az smseket? – szólt Calum türelmetlen hangja a túloldalról.
- Neked is szia, Cal. Nem, nem láttam őket – dörmögtem morcosan távolabb sétálva.
- Ugye nem felejtetted el a mai próbát?
- Nem – dünnyögtem. – Hattól.
- Akarod mondani, háromtól! Vagyis egy negyedóra múlva!
- Basszus! – kaptam a fejemhez. – Nem lehetne később?
- Nem! Tudod, hogy Ash csak ilyenkor tud beszélni Gemmával az időeltolódás miatt.
- Jó… kezdjétek el nélkülem, megyek, amint tudok.
- Csak nem megint Emmával vagy? – szinte láttam magam előtt a kaján vigyort az arcán.
- És, ha igen?! – válaszoltam kicsit élesebben a kelleténél.
- Turbékoljatok gyorsan galambocskáim – cuppogott a kagylóba.
- Befejezted?! – sóhajtottam megadóan.
- Egyelőre.
- Akkor, szia, majd megyek – nyomtam le a zöld gombot és visszasétáltam Emshez. Gondterhelt sóhajjal huppantam le mellé.
- Valami baj van? – nézett rám érdeklődően.
- Igen – húztam el a számat. – El kell halasztanunk a mai rajzóránkat.
- Ó – futott át az arcán egy csalódott kifejezés, de gyorsan rendezte a vonásait. – Hát, akkor majd máskor – kezdett szedelőzködni.
- Igen, majd máskor – meg sem próbáltam leplezni a szomorúságom, aztán eszembe jutott valami. – De, figyelj csak, Ems. Nem lenne kedved eljönni a mai próbára? – már tiltakozásra nyitotta a száját, de nem hagytam beszélni. – Afféle kárpótlásul a rajzolás helyett – döntöttem oldalra a fejem. – Na, mit szólsz? Erre nem mondhatsz nemet!
- El kell hoznom Alexet az oviból – állt elő a soványka kifogással.
- Ő is velünk jöhet – vontam vállat.
- Nem is tudom – harapta be az ajkát zavarában.
- Ugyan már! Nem arra kérlek, hogy ugorj le egy hídról velem, hanem hogy nézd meg az egyik próbánkat. Nem vagyunk ám vademberek – hosszasan hallgatott. – Gyere el, kérlek – győzködtem. – Na? – fogtam meg a kezét.
- Legyen – bökte ki végül.
- Éljen! – bokszoltam a levegőbe hangosan felordítva és szorosan magamhoz öleltem.
- Csendesebben, gyerekek! – szidott le Miss Robinson.
- Elnézést – nevettem rá, mire ő mosolyogva megrázta a fejét és visszatért a munkájához. – Akkor? Indulhatunk?
- Igen, kérlek, még mielőtt kitiltanak a könyvtárból. Ez a második kedvenc helyem a szertár után.
Küldtem felé egy grimaszt, amit ő somolygással viszonzott, aztán felkapva a táskáinkat elindultunk kifelé.

***
Alexet ismét a mászókánál találtuk, a hazáig tartó buszút alatt be nem állt a szája. Folyamatosan kérdésekkel bombázott, de egyáltalán nem bántam, szerettem vele beszélgetni, és tudtam, hogy ez Emmát is boldoggá teszi.
- Hű, ti itt laktok?! – maradt tátva Al szája, amikor beléptünk a lakásba.
- Igen, üdv a Hemmings- lakban! – mutattam körbe színpadiasan.
Alex villámgyorsan körbepásztázta a szemével a helyet aztán teljesen komolyan kijelentette:
- Nagyon baró pecó!
Hangosan felnevettem.
- Alex! – nézett rá megütközve nővére. – Honnan szedsz te ilyeneket?
- Bradleytől! – közölte magától értetődően az öccse. – Pisilnem kell – tette még hozzá.
- Gyere, mutatom az utat – fogtam kézen mosolyogva.
Ems fülig pirult és a tenyerébe temetve az arcát megrázta a fejét, ahogy a kisöccse eltűnt a mosdóban.
- Bocsánat – szabadkozott.
- Ugyan – legyintettem. – Én jól szórakozom. Fantasztikus kissrác!
- Igen… az – ült ki az arcára egy szeretetteljes mosoly.
- Luke Robert Hemmings! Vonszold le azonnal a fokhagymasegged a pincébe! Mindenki rád vár! – jelent meg Calum a nappaliban. – Ó – torpant meg Emma láttán. – Nem mondtad, hogy társaságunk is lesz – vigyorodott el kajánul.
- Luke, tudod, hogy miért vagyok nagy fiú? – sétált hozzánk vissza Alex.
- Nem, miért? – guggoltam le elé kíváncsian.
- Mert tudok egyedül is pisilni – próbálta a fülembe suttogni, de kicsit túl hangosra sikeredett.
- Nagyon ügyes vagy – kacsintottam rá.
Ems döbbenten bámult az öccsére, nem akarta elhinni, hogy ez a mondat hagyta el a száját, zavarában egyik lábáról a másikra állt.
- Calum, ő itt Emma, az az úriember pedig – álltam fel az ölembe kapva Alt. – Alex. Emma, Alex, ő itt a bandatársam és egyben legjobb barátom, Calum.
- Szia, örülök, hogy megismerhetlek. Luke már sokat mesélt rólad – nyújtotta a kezét Cal Emmának. Abban a pillanatban azt kívántam, bárcsak kevésbé lenne önmaga és sokkal inkább valaki olyan, aki nem hozza kínos helyzetbe a barátját az előtt a lány előtt, aki tetszik neki. Ems vetett rám egy kíváncsi pillantást mielőtt viszonozta volna Calum kézfogását.
- Én is örülök – erőltetett egy mosolyt az arcára.
Sokatmondó pillantást küldtem Calum felé, aki szerencsére egyből vette a lapot.
- Visszamegyek a srácokhoz, addig elpróbáljuk a vokált – hagyott ott minket.
Letettem a földre Alexet, aztán nagyot sóhajtottam.
- Sajnálom – szaladt ki egyszerre a szánkon Emmával, elnevettük magunkat, majd ő szólalt meg először.
- Szerintem nem a legjobb ötlet, hogy itt maradjunk – fogta meg az öccse kezét.
- Szerintem meg igenis az! Hidd el, élvezni fogod! Más lányok ölni tudnának azért, hogy a helyedben legyenek!
- Hát… - szorította össze az ajkát dacosan. – Talán én nem vagyok olyan, mint más lányok.
- Nem, tényleg nem – szögeztem le, megütközve pislogott rám. – Te különleges vagy – simítottam végig a karján.
Hosszan elmerültem a pillantásában, ma már másodjára éreztem ellenállhatatlan vágyat arra, hogy megcsókoljam. Leírhatatlan hatással volt rám ez a titokzatos, meseszép lány.
- Fúj! Most puszilkodni fogtok?! – takarta el a szemét Al fintorogva.
- Nem, nem fogunk – vágta rá Ems.
Egy lépést hátráltam, lesütöttem a szemem, zavartam a hajamba túrtam, megköszörültem a torkomat és kiböktem:
- Akkor… öhm… maradsz? – fúrtam a tekintetem újra Emmáéba.
- Igen – biccentett aprót egy olyan sugárzó mosollyal az arcán, ami elért csokoládébarna szemeihez is…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése